![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RH-958-B Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RH-958-B Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 66 B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonweg 6 |
Postcode | 3812 RB |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2048888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 23333313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-66.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Audi Q5 2.0 TDI Adrenalin Sport
- Kenteken: RH-958-B
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 11-08-2025
- Tellerstand: 209472 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: Blauw
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Leer
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CNH
- Vermogen: 140 kW / 191pk
- Ledig gewicht: 1745 kg
- Max. trekgewicht: 1700 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 567 - 594 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Vermoeidheids herkenning
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Audi Q5. Het is een auto uit 2016, op de teller staat een kilometerstand van 209472. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas en aluminium dakrailing.
Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Van A naar B zonder omweg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
![Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4259/audi-q5-50-tfsi-e-quattro.jpg)
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.