Bouwjaar | 23-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-437-KS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 53.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.458 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-437-KS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Modelcode: C8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 196 kW (266 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Accu: 17 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 507 x 189 x 150 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.675 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Het is onvermijdelijk. Als je een auto zoekt waar je echt van op aan kunt, kom je altijd bij een Duits merk uit. Met de S-Line styling mag deze auto zeker gezien worden. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Over het digitale dashboard is goed nagedacht. Alle belangrijke functies binnen en buiten in één oogopslag. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth en DAB+. Het full map navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Met sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Het rijden met deze Audi wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.