Alfa Romeo Mito 1.4 Progression APK tot 11-2025

€ 3.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.761 km
Deuren 3
Kenteken J-622-LP Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 Progression APK tot 11-2025


€ 3.995,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.761 km
Deuren 3
Kenteken J-622-LP Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto 66 B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Argonweg 6
Postcode 3812 RB
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2048888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 23333313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-66.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo MiTo 1.4 Progression APK tot 11-2025


- Kenteken: J-622-LP
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- APK tot: 23-10-2025
- Tellerstand: 149761 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: geel
- Kleurnaam: Geel
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Leer
- Motorinhoud: 1368 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1055 kg
- Max. trekgewicht: 500 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Breedte: 172 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen voor

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Ook compacte auto's kunnen volop ruimte en comfort bieden, dat bewijst deze Alfa Romeo MiTo uit 2011, die 149761 kilometer op de teller heeft staan. Hij rijdt lekker, deze Alfa Romeo. Pittig ook. Bij de rijke uitrusting horen ook neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. De uitrusting van deze Alfa Romeo is met lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

In de Alfa Romeo MiTo heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.

Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!

BOVAG GARANTIE BIJ AANKOOP VAN EEN GEBRUIKTE AUTO
12 maanden glasheldere garantie, dus zekerheid;
Vrijwel alle gebreken vallen hier onder. Staat helder omschreven in de 
BOVAG Garantievoorwaarden. Zie https://bovag.nl/voorwaarden
Dus geen discussie over wat je wel of niet redelijkerwijs zou mogen verwachten;
Geen kilometerbeperking;
Geen leeftijdsbeperking;
Hulploket van BOVAG voor garantieclaims: https://www.bovag.nl/hulp-bij-klachten
Beroep op de Geschillencommissie;
Nakomingsgarantie van BOVAG: als een BOVAG-bedrijf zicht niet houdt aan een 
uitspraak van de G

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie