Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Essential 58643km
n.o.t.k.
Bouwjaar | 22-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.643 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 48-RTF-9 Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.643 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 48-RTF-9 Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Control |
Contactpersoon | Danny van Kerkhof |
Adres | Sterrenbergweg 30 |
Postcode | 3769 BT |
Plaats | Soesterberg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53185490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocontrol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.630 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Een hele nette en rijk uitgeruste Alfa MiTo van 2011 in een charmante kleurstelling en slechts 58643 aantoonbare km's. De MiTo is letterlijk als boodschappenauto gebruikt en heefts slechts 2 eigenaren gehad. Voorzien van een mooi cognackleurig lederen interieur, glazen schuif/kanteldak, Navigatie origineel, automatische airco, lichtmetalen velgen, cruise control etc.
Echt een mooi samengesteld en compleet uitgerust exemplaar, het gaat hier om een origineel Hollands geleverd exemplaar met kloppende AutoPas.
Tevens voorzien van alle boekjes, aanvullende info en sleutelcodekaart. Vrijwel niet te vinden met een dergelijke lage km-stand, zeker niet voor een diesel.
Bel of mail voor meer info of een afspraak, wij zijn altijd bereikbaar op 0653 185490 of info@autocontrol.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.