Bouwjaar | 01-03-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 278.359 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-LL-RV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 122 kW (166 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 278.359 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-LL-RV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 122 kW (166 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bulutauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 9 |
Postcode | 3762 EG |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27166556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bulutautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 178 x 145 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Mazda 6 Sportbreak 2.3i Active
BOUWJAAR 01-03-2003
APK TOT 17-03-2025
KM 278.359 MET N.A.P. (NATIONALE AUTOPAS)
DE AUTO RIJDT EN SCHAKELT GOED
DE AUTO IS GOED ONDERHOUDEN, HET ONDERHOUDSBOEKJE IS AANWEZIG EN IS INGEVULD !
DE AUTO HEEFT EEN DISTRIBUTIEKETTING I.P.V. EEN DISTRIBUTIERIEM, DUS ONDERHOUDSVRIJ
DE BOEKJES, RESERVE SLEUTEL EN HET N.A.P. RAPPORT ZIJN AANWEZIG
= Bedrijfsinformatie =
wegens omstandigheden zijn wij gesloten tot 25 september.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.